vrijdag 4 mei 2012

Huid producten van de maand

Beste bezoekers,

het is al weer vet lang gelden dat ik een bericht heb gepost, dus het werd weer is hoogtijd!!!

Nu laat ik even mijn producten zien (cosmetica) die ik deze maand het meest gebruikt heb:

Clinique skin calming moisture mask, het is een erg fijn masker het geeft je huid zeker weer een goede weerstand. het handige eraan is ook dat je het op 2 manieren kunt gebruiken:
1. Je brengt het iets dikker aan en laat het 5 minuten zitten, was het er daarna af met lauw water of met een droge tissue.
2. Je doet een dun laagje op voor het slapen en laat het de hele nacht zitten. Net zoals een nacht creme

Het 2e producht is juicy flower hand cream, helaas kom ik daar geen foto van vinden :(. Wel is het zeker een aanrader, de creme zelf is iets dikker maar niet zo dik dat het niet fijn aanvoelt/aanbrengt. De geur van de hand cream is FABULOUS hij ruikt echt zalig!!!!! Het is echt echt echt een aanrader






het 3e producht is Marbert bath&body classic (body care). Het is een fijne bodylotion die de huid goed voed. Het zit in een handig pompje zodat je goed de hoeveelheid kan afmeten. In een pomp fles zit 400 ml dus daar kun je ook weer goed mee vooruit!!


het 4e product is een zelfgemaakt product door Nuria. Het is een olie creme dat bestaat uit:

-Maisolie
-Amandelolie
-Zonnebloemolie
-Olijfolie
-Bio oil
-Een beetje groene thee

Dit samen maakt een geweldig olie cremetje. Hier heb ik geen foto van maar het zit er super uit.





Nou dit zijn de 4 meest gebruikte producten van deze maand.


Gr. BeautyBallon



1 opmerking:

  1. Haha mijn gegeven handcreme en mijn olie. De olie is om te reinigen en ik gebruik hem ook x

    Leuk artikelxx

    www.makeupplacex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen