zondag 13 mei 2012

Moederdag

Moederdag, de enige dag in het jaar dat je je moeder extra goed verwend (op haar verjaardag na dan). Een lekker ontbijt op bed, mooie cadeau's en niet te vergeten heel veel liefde!

Dit jaar gaf ik mijn moeder make-up art, kunst van make-up ;)
Ik had een blaadje helemaal vol ge smeert met allemaal kleuren ogenschaduw en daarover allemaal nagellak spetters gegooid. In het midden 2 hartje en met zwart de tekst: I love my mum

Verder had mijn vriendin (Nuria) een foto bewerkt, ik vond de foto zo mooi dat ik een briljant idee kreeg. Ik verwerkte onderin de tekst: Ik hou van jou ♡ heel licht en printen ik hem uit op linnen. Het was net een soort van schilderij.

Toen het moment kwam dat ik het mocht geven was ze al onder de indruk van mijn make-up art, ze vond het heel knap bedacht , maar toen ze mijn foto zag was haar eerste reactie gelijk: Die ga ik inlijsten, het is net een schilderij. Dus ze was er gelukkig blij mee.

En wat hebben jullie voor moederdag gekocht/gemaakt, en wat vonden jullie moeders ervan?

Laat hieronder een comment achter, altijd leuk

Gr. BeautyBallon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten