zondag 2 oktober 2011

Voorbeeld

Zoals jullie weten ben ik echt niet de enige met een Beautysite, er zijn er nog verder Tientallen.

Ik weet even snel een paar die ik vaak bezoek.
www.veracamille.nl
www.beautylab.nl
www.justmakeupxx.tk
www.beautygloss.nl
www.teskuh.nl
www.misslipgloss.nl

Die weet ik even snel uit mijn hoofd.

Zelf bezoek ik best vaak www.beautylab.nl en www.JustMakeupXX.nl .
Eigenlijk bezoek ik die het meest.


De eigenaar van Beautylab is Serena Verbon.
En is 27 jaar.


De eigenaar van JustMakeupXX heet Nuria.
Zei is 12 jaar oud.



Nu ken ik Serena Verbon niet in het echt ik weet zeg maar hoe ze eruit ziet door de foto's op haar blog, en verder verteld ze soms wat over haarzelf dus daardoor weet ik een beetje hoe ze is.

In tegendeel.

Nuria ken ik in het echt, en zij is bovendeel een -echt- hele goeie vriendin van mij.
Ze zit nu zelfs naast mij.
Verder doen we best leuke dingen met elkaar.
En door haar ben ik ook echt helemaal weg geworden van nagellak en make-up en dat soort beauty things.
Ik hield er al van maar Nuria heeft me er verder mee geholpen.


Nu verder:
Hoe kun je contact met hun opnemen??:

Serena Verbon:
t.a.v. Serena Verbon 
Karekietweide 7
3993 CC Houten
Nederland

starpede@hotmail.com


Nuria:
Voeg me toe op msn : justmakeupxx@live.nl
Follow me on twitter www.twitter.com/geennaamdoethet
Volg me op youtube: www.youtube.com/user/justmakeupxx





Zo nu weet je hoe je contact kunt opnemen met 2 SUPER beauty site bouwers.




Wat wil je misschien verder weten?
Ik weet het niet echt?






Als je nog iets wilt weten hieronder kun je een comment achterlaten waarin je vragen kunt stellen waar ik nog geen antwoord op heb gegeven!!!!!




Xxx- Beautyballon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten