maandag 31 oktober 2011

Interview Serena Verbon


1. Hoe ben je op het idee gekomen een beautysite te beginnen?
In eerste instantie begon ik met thesecretgardenslaboratory.blogspot.com, als aanvulling op onze webshop www.thesecretgarden.nl (inmiddels bestaat die niet meer).
Al snel merkte ik dat ik leuke respons kreeg op mijn artikelen, dus ik postte steeds meer en ook maakte ik het wat persoonlijker. Op een gegeven moment had ik een
haul en een shoplog geplaatst en daar kwam toen zo veel respons op, dat ik me steeds meer ging richten op beauty. Een half jaartje later veranderde ik de naam in
beautylab.nl.


2. Waarom heet hij beautylab?
Omdat het over voornamelijk beauty gaat en omdat ik toentertijd op een laboratorium werkte.


3. Was je altijd al erg nieuwsgierig naar alle make-up en beauty dingetjes?

Jazeker! Ik wilde altijd die mini lipstickjes die je gratis kreeg bij een bestelling van Yves Rocher. Als klein meisje spaarde ik parfum miniatuurtjes
en kreeg ik dure make-up van mijn tante, die bij de Douglas werkt. Later toen ik 16 was ben ik als kassameisje bij de Douglas gaan werken en
toen is mijn interesse voor beauty alsmaar groter geworden. 

4. Hoe oud was je toen je je echt ging verdiepen in make-up?

Ik denk 22 of 23. Nog niet zo lang geleden dus. Voor die tijd wist ik niet wat blenden en swatchen was.

5. Word je vaak herkent op straat?
Ja, best wel. Klinkt stom om het zo te zeggen, maar ik wordt elke keer herkend als ik over Utrecht CS loop of als ik ergens in Amsterdam ben.
Laatst zelfs in Gent (Belgie!) en op Schiphol, vlak voordat ik naar London ging. 

6. Ooit wel is www.beautyballon.blogspot.com bezocht? Nee, sorry!

7. En tot slot hoe vond je dit -korte- interview?
Heel erg leuk, Eva. Je hebt leuke vragen bedacht, dankjewel :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten