dinsdag 11 oktober 2011

Plastische chirurgie -Nep borsten-

Iedereen weet dat mensen tegenwoordig veel vaker plastische chirurgie laten doen.
Met namen.
- Facelift
-Lip o stuctie
-Nep borsten
-Buik wand correctie

enz. enz. enz

Nu vind ik toch best wel erg.
De nep borsten.
Dat ziet er niet uit -vind ik zelf-.
Je ziet duidelijk dat er van alles aan gedaan is.
Alles is nep.

Zoals deze. Dit is Lolo Ferari. Lolo zegt zelf dat haar borsten echt zijn maar daar geloof ik dus geen barst van. Je ziet duidelijk dat ze nep zijn vind ik.



Deze kwam ik dus tegen op google. FAIL. Deze borsten zijn echt nep. ZO ziet et er uit.
Bij deze foto zijn er 2 mogelijkheden.
1 - Ze heeft nep borsten
2 - Deze foto is heel goed gefotoshopt

Nu denk ik dat het gewoon nep borsten zijn.

Wat vinden jullie van nep borsten op plastische chirurgie?
Plaats je comment hieronder.


Xx Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten