vrijdag 26 augustus 2011

Wat wil ik graag

Ik heb een paar dingen die ik echt heel heel heel graag wil:

Het Naked pallet vind ik echt fantastisch, de kleuren in dit pallet zijn vrij natuurlijk dus het is mooi voor een door de weekse dag. Maar als je de juiste kleuren combineert krijg je een fantastische party look :).
Op deze site: http://www.urbandecay.com/naked-palette-eyeshadow/245,default,pd.html , Kost het pallet maar 48 pond (€52,20,- euro)


 Het 96 pallete van buyincoins.com wil ik heel graag. Waarom geen 88 pallet? Nou deze kost $9,65 ( 7, nogwat) en het 88 pallet is heel veel duurder.
De NYX haute jersey kit lijk mij ook echt een GEWELDIG pallet, het is zo wie zo al een eye catcher met de bruine buitenkant met panterprint. Dit pallet is te koop voor €25,- bij de boozyshop


Ook wil ik super graag deze nail art kwastjes, want ik dol op nail arts te bedenken en ze daarna letterlijk aan te brengen. De nail-art kwastjes zijn te koop bij http://geesinkshop.nl/index.php voor €9,46 Icl. BTW, €7,95 Excl. BTW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten