vrijdag 26 augustus 2011

Mijn blackberry bold 9780 wit

Best vaak vragen mensen: " wat voor telefoon heb jij eigenlij??"
En dus leek het me leuk om hier een artikel over te schrijven :).

Ik heb zelf een blackberry bold 9780 kleur: Wit

Ook wel genoemd BBB 9780 :)

Ik raad hem echt echt echt aan, why?

Hij verstuurd smsjes super snel
Hij toetst super
Het geluid is geweldig
Internet is niet traag ofzo
Makkelijk dingen downloaden

en als ik hem soms wel eens perongeljk laat vallen -_- is hij niet gelijk stuk ofzo (zoals wat bij mijn vorige telefoon gebeurde)

Het is echt een topper :)
En best duur -_- €475,-
maar voor zo'n goeie telefoon valt het ook best mee :)

Ik raad  hem zeker aan (zoals ik al eerder zei) en hij gaat zeker lang mee.

Greetz Beautyballon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten