woensdag 14 september 2011

Tijdelijke stop :(

Beste bezoekers, ik las een hele kleine tijdelijke stop in. Vanwege dat ik nu in de 1e van de middelbare zit wil ik even me tijd daar aan besteden. Het betekend niet dat ik voor altijd stop maar school gaat voor. Natuurlijk zullen er soms nog wat artikelen geplaatst worden en af en toe wat foto's of plaatsjes maar dat zullen er een paar minder worden.

Ik hoop dat jullie het snappen en ik denk dat middelbare schoollieren het wel snappen (vanwege huiswerk enzo)

Ik hoop dat jullie natuurlijk mijn site wel blijven bezoeken want dat waardeer ik echt.

Met een vriendelijke groet De Beatyballon. En zeker TOT SNEL!!!!

2 opmerkingen:

  1. jammer maar veel succes met school ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel ik vind het echt leuk dat je me site bezoekt en ik hoop dat je dat ook blijft doen X de beautyballon

    BeantwoordenVerwijderen